De weblog met de positieve vibes!

18.8.04

Afgeragd damesrijwiel

Halverwege de Nieuwe Binnenweg voegt er vanachter een geparkeerde auto plots een wiebelige junk op een afgeragd damesrijwiel in. Omdat hij met zijn krakkemikkige fiets mijn directe rijbaan overdwars dreigt te blokkeren, gebruik ik mijn bel om zijn aandacht te trekken. De toch al wankele junk wordt door de schrik van mijn fietsbel nog instabieler en valt over zijn rechterzijde tegen een geparkeerde - zo te zien gloednieuwe - grijsblauwe Alfa 147. Zijn uitgestoken rechterarm verdwijnt daarbij in het achterraampje van de auto, dat half openstaat. Het volgende moment grijpt een enorme rottweiler, die op de achterbank blijkt te zitten, zijn kans. Ik wens de junk veel succes, terwijl zijn jas stevig tussen de kaken van het agressief grommende dier geklemd zit. Zondagsrijder! De junk roept - en ik lieg het niet: "Fiets kopen?"

5 Reactie(s):

Anonymous Anoniem said...

En, koopje?

19 augustus 2004 om 13:15

 
Blogger Sander Versluys said...

Een zak Bonzo...

19 augustus 2004 om 15:05

 
Anonymous Anoniem said...

En die had jij, als ontzettende dierenliefhebber, natuurlijk op zak!

Zou trouwens wel eens tijd worden voor een nieuw ijzeren ros Versluys ... :-)

20 augustus 2004 om 11:54

 
Blogger Sander Versluys said...

De mogelijkheid om anonieme reactie te plaatsen is redelijk irritant.

22 augustus 2004 om 18:11

 
Anonymous Anoniem said...

Ook erg irritant is het feit dat je moet inloggen om te reageren ...

Het laatste bericht was overigens ook van mij ... zo, das lekker duidelijk he!

23 augustus 2004 om 18:43

 

plaats een reactie

<< Home