De weblog met de positieve vibes!

12.8.04

Bejaarde gehandicapte kantelt

Belevenissen op een vrije donderdag: Telemarketeers die om half twaalf bellen, terwijl je juist bezig bent om wat broodnodige slaap in te halen. Ik bén verzekerd! Brandverzekering, inbraakverzekering, doorlopende reisverzekering... Zou alleen nog behoefte hebben aan een niet-door-callcenters-uit-je-slaap-gewekt-worden-verzekering.

Verder zag ik een bejaarde gehandicapte net te snel optrekken in zijn elektrische hulpvoertuig. Of hij hield het stuur niet recht. De man kantelde met zijn karretje in slowmotion over de linkerzijde. Geschrokken omstanders snelden toe. Met de hulpbereidheid in dit land valt het nog alleszins mee. Het slachtoffer was weldra weer onderweg.

Een wat opgeblazen gevoel vandaag. Gisteravond voor het eerst sinds tijden weer gezondigd tegen alle eetafspraken die ik eerder met mezelf gemaakt had. De eerste terugval sinds ik zeven weken geleden aan een bewuster maaltijdpatroon begon. Overigens nog steeds steady op 73. Ik lijk wel een vrouw...

2 Reactie(s):

Blogger wolvin said...

En jij hebt dat karretje niet toevallig heel misschien per ongeluk gewoon omgeduwd...?

12 augustus 2004 om 16:08

 
Blogger Sander Versluys said...

Hooguit in gedachten...

12 augustus 2004 om 16:31

 

plaats een reactie

<< Home