De weblog met de positieve vibes!

15.8.04

Hakken in de blubber

Ze had bizarre ogen. Blauw. Om in te verdrinken. Toen ik dat tegen haar zei, moest ze lachen. Ik ook, want het is helemaal niet mijn stijl om zo tegen wildvreemde vrouwen te praten. Maar ik was een beetje verliefd geworden. Op haar ogen. Ze verdween in de nacht toen ik nog met een 'big smile' de dansvloer van Nighttown stond uit te slijten.

Daarvoor was ik met Jaap en Niels (Z.) bij het eindfeest van de FFWD Heineken Dance Parade op Katendrecht. Wat een enorm terrein! Ferry Corsten, Michel de Hey, Dana, ze waren geweldig. Met name bij het podium van laatstgenoemde dj herleefden goede oude tijden. Niet zozeer voor mij, maar voor een grote schare ex-gabbers die weer eens ouderwets kon hakken in de blubber.

Uiteraard hadden we met onze rode armbandjes toegang tot de VIP-area. Voor minder doen we het niet, toch? Alleen geen gratis bier...