De weblog met de positieve vibes!

23.8.04

Kort nieuws op maandag (update)

Er is enige beroering ontstaan, veroorzaakt door het feit dat ik twee Nielsen ken en dat beiden op deze weblog inmiddels genoemd zijn zonder duidelijk onderscheid. De wederhelft van de ene Niels was met stomheid geslagen door een bepaalde tekstpassage die betrekking had op het vermeende liefdesverleden van haar partner. De vrouw van de andere Niels wellicht ook, maar dat is een heel ander verhaal. Voor de duidelijkheid zal ik het verschil voortaan markeren met (V.) en (Z.).

Update:
In het kader van de zwangerschap van Paul en Claudia, had ik een weblog voor ze in elkaar gezet. Dit vanuit de gedachte dat mijn overredingskracht tijdens een telefoongesprek zondag met Paul niet voldoende zou zijn gebleken. Ik heb mij echter vergist; Paul had zelf al het initiatief genomen. Vanaf nu alle verhalen online op: wijvanlee.blogspot.com. Goed werk Paul!

4 Reactie(s):

Blogger ludo said...

Hmm. Waarom heb ik vorige week dan geen weblog voor mijn verjaardag gekregen San? Moet ik dan altijd alles zelf regelen? Zie databaas.blogspot.com - in hemelsnaam dan maar! Kusjes...

23 augustus 2004 om 23:56

 
Blogger wijvanlee said...

hej allen ik was zelf ook al aan de slag gegaan.
wij zijn te vinden op http://wijvanlee.blogspot.com
maar wel heel erg bedankt sander

24 augustus 2004 om 01:08

 
Blogger Sander Versluys said...

Geweldig Paul!

24 augustus 2004 om 09:34

 
Anonymous Anoniem said...

Nou is het meestal Versluys die mensen aardig weet te stangen en zo'n reactie van Zwan ( Slein ) doet daar weer eer aan. Grappig dat Sander het dit keer niet eens zo bedoelde.

Daarentegen, ik ben wel eerlijk geweest over nachtelijke avonturen op mijn 17e levensjaar, wat valt daar ook eigenlijk over te verbergen met een beste vriend als Versluys? Nu jij nog Zwanneman !

Niels V

24 augustus 2004 om 10:22

 

plaats een reactie

<< Home