De weblog met de positieve vibes!

20.8.04

Noodgeval op de Avenue

"Hallo, met de loodgieter."
"Goedemorgen, met Sander Versluys. Zeg, ik zit hier op u te wachten omdat mijn geiser kapot is."
"Oh ja, dat is waar."
"Was u van plan nog te komen?"
"Ik zit nu even bij een noodgeval op de Avenue Concordia. De kelder staat blank."
"Ok. Heel vervelend. Maar was u nog van plan om bij míj langs te komen?"
"Tsja, zo'n noodgeval gaat even voor. Ondergelopen kelder."
"Maar wij hadden toch een afspraak vanochtend?"
"Ja, dat is waar ook. Maar ik ben nu even ergens anders."
"Dat begreep ik al. Maar kunt u aangeven of u vandaag nog langskomt om naar mijn geiser te kijken?"
"Dat is wel de bedoeling, ja."
"En hoe laat komt u dan?"
"Zodra ik hier klaar ben, probeer ik uw kant op te komen."
"En hoe laat is dat ongeveer?"
"Dat is moeilijk te zeggen. Het is een noodgeval."
"Ok. Ik begrijp dat. Kunt u mij bellen als u beschikbaar bent? Dan ga ik ondertussen naar mijn werk. Belt u mij een uur van tevoren, dan zorg ik dat ik thuis ben."
"Een uur? Dat is wel een beetje lang."
"Ik zit al meer dan twéé uur op u te wachten, op dit moment."
"Tsja... Noodgeval..."
"Dus u gaat mij bellen?"
"Ik ga proberen om dat te doen."
"Dag loodgieter."
"Dag meneer."

Vanavond ga ik 'Fahrenheit 9/11' maar eens bekijken. Even niet aan geisers denken. Wedden dat ik morgenochtend weer onder een koude douche sta?

1 Reactie(s):

Anonymous Anoniem said...

Tja, die laatste zin ... daar kan ik natuurlijk een geweldige reactie op geven ...

Maar ik doe het niet! *grijnz*

Goed weekend! Lyd

20 augustus 2004 om 15:19

 

plaats een reactie

<< Home