De weblog met de positieve vibes!

10.8.04

Paul is zwanger

De afgelopen dagen werden beheerst door het nieuws dat een goede vriend zwanger is. Het was zaterdagochtend, tegen het middaguur. De zon was op volle sterkte. Het was warm, maar niet benauwd. Mijn moeder en ik liepen door Londen, op zoek naar St. James Park dat slecht stond aangegeven, toen mijn telefoon ging. In eerste instantie was ik met enige stomheid geslagen door de mededeling van Paul. Het duurde even voor ik hem vroeg of hij er blij mee was. Dat was zo. Felicitaties.

Op een dag word je wakker en kondigt de eerste vriend zijn huwelijk aan. Dan is er het eerste kind in je directe omgeving. En nu een kleine bij één van mijn beste vrienden sinds het tijdperk dat ik nog tot heuphoogte kwam. Voelt u wel?

1 Reactie(s):

Blogger Bas said...

Paul zwanger? De wonderen zijn ... afijn!

10 augustus 2004 om 21:13

 

plaats een reactie

<< Home