De weblog met de positieve vibes!

19.8.04

Try-out met mogelijke tennisbuddy

Komende zaterdag sta ik voor het eerst in vijftien jaar weer op een tennisbaan. Om het roken, drinken en praktiseren van andere hobby's die niet bijdragen aan een langere levensduur effectiever te compenseren, heb ik besloten nu ook iets aan sport te gaan doen. De tennispartij dit weekend is een try-out met mijn mogelijk toekomstige tennisbuddy Simone.

Simone is de meest begeerlijke vrouw uit mijn middelbare schooltijd. Als ik tien centimeter langer was geweest - of zij tien centimeter korter - had het leven er wellicht heel anders uitgezien, denk ik wel eens. Door het verschil in lengte en volgens mij vooral ook door schijterig optreden van mijn zijde op beslissende momenten, waren we jarenlang niet meer dan een platonisch duo. Wel een leuk duo.

Simone heeft met Alphons inmiddels een heerlijke vent op de juiste lengte en een leuk huis met een geweldige tuin in het pittoreske Vlaardingen. We gaan met enige regelmaat nog een hapje eten, Simone en ik. En tijdens één van die etentjes, een paar weken geleden, lag het tennisplan ineens op tafel. We staan op de baan als introducé van Simone's moeder om te kijken of het bevalt.

Misschien heb ik binnenkort wel bardienst...

1 Reactie(s):

Anonymous Anoniem said...

Bel maar als je ergens achter de bar bent te vinden. Dan wordt tennis pas echt leuk. groet Bas

20 augustus 2004 om 06:26

 

plaats een reactie

<< Home