De weblog met de positieve vibes!

10.9.04

Eerste officiële DJ Dirk FM

Vandaag rond 12.15 uur de eerste officiële 'DJ Dirk FM', op Stads Radio. Ik heb me erg geamuseerd gisteren bij de samenstelling van deze dikke twee minuten radiosatire, waarin Manon een plaat aanvraagt van Saskia & Serge en waarin - uiteraard - de fileforcast voor de filefetisjisten een vaste plek heeft. Bas heeft gisteren al even kunnen luisteren en oordeelde goedkeurend. Niet onbelangrijk.

Vanochtend hoorde ik tot mijn verbazing bij 'Werkman Wordt Wakker' een complete lofzang op Dirk. Mijn gewaardeerde radiovriend Scheerman herhaalde Dirk's laatste inzending voor de Stads Radio Voicemail. Ik was meteen klaarwakker. Dank voor alle positieve vibes mensen! Ik heb er overduidelijk een hobby bij en moet steeds vaker terugdenken aan de tijd waarin Bas en ik zoveel lol hadden met Pierre van Dalen.

Radio is lekker...

1 Reactie(s):

Anonymous Anoniem said...

Nou, hij klinkt lekker hoor! Tevens goed ontvangen bij de medewerkers hier ... :-)

Thanx, Lyd

10 september 2004 om 11:27

 

plaats een reactie

<< Home