De weblog met de positieve vibes!

3.9.04

Foto's van de eerste echo

Op weg naar de studio ben ik vanavond even bij Paul en Claudia langs gesneld. Ik was benieuwd naar de buik van Clau en de vorderingen met de kinderkamer. Om met de buik te beginnen: Die is overduidelijk aanwezig. Ongelofelijk hoe hard zo'n baby groeit. De foto's van de eerste echo werden me door een trotse aankomend vader gepresenteerd. Volgende week is duidelijk of het een jongetje wordt.

De kinderkamer is nog in de eerste aanvangsfase. De totale verbouwing van het huis van Paul en Clau, die inmiddels enige jaren gaande is, moet nu voor de winter afgerond zijn. Paul - die overigens kan beschikken over twee behoorlijke rechterhanden en een compleet Ikea-assortiment - zal nog behoorlijk aan de bak moeten voordat de ruimte geschikt is om een baby te huisvesten.

Verder heb ik kennis genomen van het Ikea Woonsdag-lied. Naar aanleiding hiervan overweeg ik een totale boycot van Paul en Clau's Zweedse vrienden. Wellicht gaan de Billy-boekenkasten vanavond nog richting grofvuil...