De weblog met de positieve vibes!

1.9.04

Gekantelde vrachtwagen

Totale gekte! De Rotterdamse avondspits was een regelrechte nachtmerrie vandaag. Ik heb een uur in bus 38 doorgebracht, onderweg van het Weena naar huis. Normaal een ritje van nog geen kwartier. Voor het overbruggen van de afstand tussen het Centraal Station en de kruising Beukelsdijk - Heemraadssingel, was nu alleen al veertig minuten nodig.

De oorzaak zal wel de gekantelde vrachtwagen op het Kleinpolderplein zijn geweest. Maar dat wist ik nog niet toen ik in de bus mijn ogen probeerde open te houden, tijdens het wachten in de eindeloze rij auto's. Bij de regionale radio miste ik net de verkeersinfo en werd mij in plaats daarvan gemeld dat Ruud Gullit vandaag zijn verjaardag viert. En dat wist ik nou toevallig al wél.

1 Reactie(s):

Anonymous Anoniem said...

... want dat had je natuurlijk 's ochtends al gehoord in mijn show! hahaha

Lyd

2 september 2004 om 14:10

 

plaats een reactie

<< Home