De weblog met de positieve vibes!

9.9.04

RTL, Jambers en Essent

Als mediaminner kijk ik elke dag even op Radio.nl. Vandaag kwam ik daar de volgende, vreemde mededeling tegen: "De leiding van de commerciƫle omroep RTL en de Belgische televisiemaker Paul Jambers hebben in het geheim gepraat over het opzetten van een nieuw tv-programma. Dit meldt Essent."

Dit meldt Essent? Essent? Peter Contant zou ik me kunnen voorstellen, het ANP, een willekeurige krant, wat mij betreft de Story, maar een energiebedrijf? Dat is toch hetzelfde als wanneer Shell zou melden dat Unilever een nieuw soort rookworst introduceert?

1 Reactie(s):

Anonymous Anoniem said...

Als energiebedrijf ben je vaak ook verantwoordelijk voor de voorziening van kabelaansluiting in je gebied. Zie de link.... Maar het staat idd. een beetje vreemd.

Gr. Vincent

9 september 2004 om 10:35

 

plaats een reactie

<< Home