De weblog met de positieve vibes!

27.10.04

Aanlokkelijke broodjes bal

Een werkplek in het hart van Rotterdam heeft een aantal voordelen. Eén van die voordelen is dat winkels altijd nabij zijn. Alleen al op het kleine stukje Lijnbaan hier om de hoek kan ik kiezen uit drie broodjeszaken, een soepwinkel, een Mac, Burger King en verschillende plaatsen voor een gezeten lunch.

Omdat we bij Intermax gezamenlijk eten tussen de middag, zijn mijn lunchgewoonten sterk vooruit gegaan de afgelopen tijd. Paar boterhammen, beetje yoghurt. Dat werk. Ik kom alleen nog dagelijks bij de groenteboer aan de overkant voor een volle bak gemengd fruit, dat met wat sinaasappelsap in de blender gaat.

Probleem is wel dat de groenteboer in hetzelfde pand is gevestigd als één van de drie broodjeszaken. En dat mijn oog daarmee dagelijks valt op de broodjes bal die in de vitrine aanlokkelijk liggen te zijn. Meestal ben ik sterk, maar zojuist even niet. En daar voel ik me nu een beetje schuldig over.

Ter compensatie neem ik vanmiddag de trap en niet de lift.

2 Reactie(s):

Anonymous Anoniem said...

... en dan beseffen dat je op de begane grond zit :-)

27 oktober 2004 om 17:39

 
Blogger Sander Versluys said...

Eerste verdieping! Ja... Dat zijn twee trappen! Even voor de duidelijkheid...

27 oktober 2004 om 18:10

 

plaats een reactie

<< Home