De weblog met de positieve vibes!

22.10.04

Op zoek naar keukentrapjes

Morgen is het Intermax Klusdag. Dat is een nieuw fenomeen. Als afscheid nemend manager was ik niet betrokken bij de totstandkoming, maar ik juich het initiatief zeker toe. Het principe is eenvoudig: Je kiest een dag, een kleur verf en bestelt kwasten, om vervolgens op het gemoed van je Intermakkers te werken. Enerzijds door de dag een officiële titel te geven (Klusdag), anderzijds door te doen alsof verven leuk is.

En het werkt! Volgens mij komt bijna iedereen morgen helpen om de wanden van een nieuw kleurtje te voorzien. De programmeurs schilderen overigens niet mee; zij bouwen de nieuwe website van Intermax. Van accountmanager Menno kregen we afgelopen week het mailbericht dat hij nog op zoek is naar keukentrapjes. Wim, die tot coördinator is gebombardeerd, informeerde even of ik er écht wel zou zijn.

En dus riep ik vandaag niet 'prettig weekend' bij het verlaten van het pand, maar 'tot morgen'. Half elf eerst een briefing met Brenda. De nieuwe site als onderwerp. Daarna m’n verfbroek aan. Ongetwijfeld volgen de instructies van Wim. Afdekfolie is geregeld, hoorde ik vandaag tijdens de lunch. Na de Intermax Familiedag en de Intermax Ouderavond, morgen m’n eerste en laatste Intermax Klusdag. Het is toch een heerlijk bedrijf...

Update 25/10/04
Menno (van de keukentrapjes) stuurde zojuist deze foto als voorbeeld van een klusser met de blik van een kenner!

1 Reactie(s):

Anonymous Anoniem said...

Wat een leuk idee zo'n klusdag..
Voor een keuken(trapje) ga je naar IKEA... enne wat een heerlijke kleur om lekker ontspannen te werken Sander..
je stopt er zeker mee... haha.
Kom je bij mij ook "klodderen" ??

25 oktober 2004 om 22:01

 

plaats een reactie

<< Home