De weblog met de positieve vibes!

1.10.04

Veredelde bezemkast

Vanaf vandaag ben ik geen salesmanager meer. Toen ik net van de bushalte naar de groenteboer liep, waar ik mijn dagelijkse bak fruit haal, voelde dat als een mengeling van vreemd en lekker. Aan de ene kant is het prettig om de verantwoordelijkheid over te kunnen dragen aan Brenda, aan de andere kant heb ik steeds minder in de melk te brokkelen en dat ligt me niet zo goed van nature. Ik bemoei me graag met zaken. Maakt eigenlijk niet uit waarmee...

Met Jennifer geregeld dat er een bosje bloemen klaarstond op mijn oude bureau, dat inmiddels door mijn opvolgster is ingenomen. Zelf zit ik nu in een soort veredelde bezemkast, die ook zo genoemd wordt door mijn Intermakkers. "Ga naar je bezemkast," riep John zojuist gekscherend. Het aftellen is begonnen.