De weblog met de positieve vibes!

13.10.04

'Wie weet mis ik wat'

Volgens Bas doe ik aan 'spam'. En een beetje gelijk heeft hij natuurlijk wel. Gemiddeld eens per week stuur ik een bericht naar enkele tientallen mensen die op mijn maillijst staan, met een verwijzing naar deze weblog. En die maillijst wordt steeds langer. Niet doordat mensen zich - op een enkele uitzondering na - zelf aanmelden, maar doordat het mij een goed idee lijkt om ze toe te voegen.

Zelf noem ik het overigens liever 'e-mailmarketing'. Vooral omdat het werkt. Op de dagen dat ik mijn publiek attendeer op het bestaan van deze weblog, neemt het aantal 'pageviews' navenant toe. Onlangs bevestigde Wouter mij nog hoe die dingen gaan. "Ik kijk altijd even op je site als ik weer een mailtje krijg," zei hij. "Nee, nooit uit mezelf. Daar denk ik dan niet aan."

Maandag stuurde ik weer zo'n teaser naar mijn vaste publiek, om direct van Bas een reactie te ontvangen: "Ja, heb ik allemaal al gelezen joh." Op mijn vraag of ik hem dan van de lijst zou verwijderen, antwoordde hij: "Ik wil blijven want wie weet mis ik wat."

1 Reactie(s):

Anonymous Anoniem said...

Waar was mijn mailtje vandaag? groet Bas

15 oktober 2004 om 08:43

 

plaats een reactie

<< Home