De weblog met de positieve vibes!

2.11.04

Dagje in de provincie

Vandaag een dagje in de provincie. Via Nieuwegein naar Houten en vervolgens door naar Utrecht. Zojuist de dag afgesloten met een biertje en met Annechien, mijn favoriete presentatrice van de regionale Utrechtse tv. Het kostte me - zoals gewoonlijk - wel weer enige moeite om café 't Hart te vinden. Hoewel ik er toch enkele jaren journalistiek heb gestudeerd, blijft Utrecht voor mij een hopeloos doolhof. An kondigde aan dat ze begin volgend jaar gaat trouwen in Nieuw-Zeeland. Met een beetje geluk kan ik haar ter plaatse nog feliciteren.

Inmiddels zit ik in de trein terug naar huis. Zelfs een eersteklas kaartje staat tegenwoordig niet meer garant voor een rustige coupé. Terwijl ik mijn benen onder de stoel vouw, zet ik de blik op oneindig. Het in duister gehulde polderlandschap schiet aan me voorbij.

1 Reactie(s):

Anonymous Anoniem said...

Hej Sander jammer dat ik je niet behoorlijk te woord kon staan vanmiddag ik stond in de zagerij van de gamma om de planken te laten zagen van de kommode in aanbouw.

Ik sprak net nog m'n zus en hoorde van je tripje naar houten. Wat leuk.... ik ben benieuwd hoe het is afgelopen. Ik spreek je snel.

2 november 2004 om 20:42

 

plaats een reactie

<< Home