De weblog met de positieve vibes!

7.11.04

'Even verder met koken'

"Je móet vanavond naar Hilversum komen!" Ik zat in bus 38 op weg naar huis en Niels (V.) hing aan de telefoon. "Gaan we even ouderwets sloeren," probeerde hij me te overtuigen. "Gaan we naar de 'G-Spot'! Hartstikke leuk man." Ik antwoordde dat ik er eens goed over zou denken en zei dat ik voor zeven uur zeker niet terug zou bellen. Thuis pakte ik mijn weekendtas maar vast in.

"Je moet wel écht komen! Het wordt hartstikke leuk," drong Niels aan. Het was tien over half zeven op vrijdagavond. "Ik bel je straks," reageerde ik. "Had ik toch gezegd?" Niels legde uit dat hij de druk wat verder op wilde voeren. "Ik ga even verder met koken," zei ik, terwijl ik de groene asperges in het water liet zakken. "Ik spreek je straks." Hij vond het goed, als ik maar belde om te zeggen dat ik kwam.

"Ik kom je wel halen," zei Niels toen ik het blijde nieuws om acht over zeven bracht. Even later waren we op weg naar Hilverdorp. Via de snackbar en nummer 45 richting Groest. Door naar Utrecht, waar werkelijk niets te beleven was en met de taxi terug naar af. De 'G-Spot'. Vanaf een uur of drie was het er nog gezellig ook. Vanochtend een laatste restje kater.

1 Reactie(s):

Anonymous Anoniem said...

DJ Dirk zegt: Die kater is je verdiende loon!

P.S.

Plaatjes aanvragen voor 23:00 uur --> Dezelfde dag gedraaid!

9 november 2004 om 18:45

 

plaats een reactie

<< Home