De weblog met de positieve vibes!

14.11.04

Frans Bauer onder de dj's

"Hé man!"
"Hoe was het in de Consul gisteren?"
"Ik ben niet geweest. Eerst een hapje gegeten bij Lulu – een geweldig Aziatisch restaurant – en daarna had ik geen zin meer. Geen zin in de mensen en geen zin in de muziek."
"Dat zei ik gistermiddag toch al tegen je?"
"Ja, maar dat ga ik dan natuurlijk niet toegeven door de telefoon... Hoe was Neneh?"
"Was leuk!"
"Is ze nog een beetje lekker? Of is het echt zo’n huismoeder geworden?"
"Ze zag er op onderdelen wel wat uitgezakt uit en ze had één of andere slobberbroek aan, waardoor dat beeld nog versterkt werd."
"Wat draaide ze?"
"R&B, funk... Ze heeft zelf een paar platen opgezet en verder vooral over het podium gewaggeld om door muziek van anderen heen te schreeuwen. Was wel vermakelijk. Daarna zijn we naar de Now&Wow gegaan. Met een set van Benny, echt super! Ik ben niet snel fan van iemand, maar deze man is werkelijk fenomenaal."
"En hij is ook zo gewoon gebleven, Benny Rodrigues! Het is toch een beetje de Frans Bauer onder de dj’s. En Rotterdams! Ik kwam ‘m wel eens tegen in de supermarkt, toen ik nog aan het plein woonde. Dan stond 'ie voor me bij de kassa."
"Benny is top. Ik ben tot de allerlaatste plaat gebleven. Kwart over zes in de taxi. De rest was toen al anderhalf uur weg."
"Je bent in je eentje tot het eind gebleven?"
"Yes! Ik had helemáál geen zin om naar huis te gaan."
"Ik heb het idee dat wij binnenkort een keer moeten gaan stappen."