De weblog met de positieve vibes!

27.11.04

Geen dubbele afspraak

Het is weer zo'n avond. Niels (V.) spant zoals te doen gebruikelijk de kroon. Hij was vórige week drie dagen dronken en gaat daarom déze week niet stappen. Andere Niels houdt niet van de Now&Wow en zit bovendien in Amsterdam. Wout is in Groningen en Bas zou meegaan, maar moet morgen vroeg werken. Annechien komt niet, maar wil wél op 11 december met me naar Las Palmas.

Ik heb nog goede hoop op Simone, die momenteel een Thanksgiving-diner afhandelt en Ankie, die eerder vanavond zei dat ze op zich wel zin heeft om te stappen, maar dat ze ook een date heeft met Merel en op voorhand geen dubbele afspraak wil plannen. Fair enough. Ik ga zo Jennifer nog even bellen en verder begreep ik dat Annelies, de vriendin van mijn broer, naar Zuid komt.

En ik ben er zelf! Het is weer zaterdag, mensen...