De weblog met de positieve vibes!

2.11.04

Ingelaste nieuwsuitzending

Ik moest meteen denken aan een uitzending van RUR, enige tijd geleden. Jan Lenferink ontving gasten met wie hij terugkeek op eerdere optredens in zijn show. Het fragment toonde een jonge vitale man. Nog controversiƫler dan ik hem kende. Stevig rokend, dat spreekt voor zich. Hij maakte zich kwaad. Ik weet niet meer waarover.

Terwijl ik vanochtend met John een discussie over content management systemen voerde, hoorde ik op de radio een ingelaste nieuwsuitzending. Vermoord... Ik ga die dikzak missen.

1 Reactie(s):

Anonymous Anoniem said...

Nog niets bewezen over de dader.
Ik kwam dit tegen als reactie op de film van Hirsji en Theo:

Bismillahi Allahuakbar,
Om Allah en de profeet zo te beledigen is niks meer dan mensen een beeld te geven van wat islam niet is.
Ik vervloek hen moge ze branden in Hellevuur. Dit is ook schending van de grondwet je mag niet discrimineren op geloof. En ik ga het hier niet bij laten. Dit is nog niet het einde. En ik bluf ook niet hiertegen komt Actie. En niet weinig ook.

Helaas is dit orde van de dag, Nederlandse tolerantie, weg ermee.

Niels V

2 november 2004 om 12:30

 

plaats een reactie

<< Home