De weblog met de positieve vibes!

24.11.04

Laatste grote wapenfeit

Geweldige entourage, geweldige sfeer. Leuke mensen, goede verhalen, tevreden deelnemers. Het Intermax seminar, dat ik 'Internet, het tweede decennium' had gedoopt, was vandaag mijn laatste grote wapenfeit. Ik heb nog één order te scoren en nog wat teksten te schrijven voor de nieuwe corporate brochure en dan is het einde verhaal en vakantie.

Zestien december richting Nieuw-Zeeland, ik probeer op het moment om de reis aan de achterkant nog wat op te lengen. Toen we in februari boekten, was ik van mening dat ik niet voor de derde keer in vier jaar een maand weg kon zijn. Inmiddels hoef ik me tegenover niemand meer schuldig te voelen en dus gaan we eerst vier weken 'maori', waarna ik nog een paar dagen in de sneeuw ben met Ludo.