De weblog met de positieve vibes!

6.12.04

Kort nieuws op maandag

Zaterdagochtend had ik een nieuw tekstbericht. Terwijl ik nog wat warrig was na een onrustige nacht, las ik dat Kitty en Mike een dochter hadden gekregen: Anouk. Zojuist de eerste foto gezien. Menno merkte fijntjes op dat Anouk net zo veel haar heeft als haar vader. Het is te hopen dat één en ander nog wat bijgroeit dan, de komende tijd!

Dezelfde Menno verbaasde mij toen hij zojuist toegaf nog nooit van Willem Duyn te hebben gehoord. "Mouth & McNeal," probeerde ik hem te helpen. Een vragende blik. Ik zong 'How Do You Do', maar het haalde weinig uit. Zaterdagavond zag ik een herhaling van het geweldige programma 'Single Luck' van Tonko Dop, met het Songfestival-duo van weleer in de hoofdrol. Dag Willem!

Gisteravond bleek er een Sinterklaasviering bij mijn vader te zijn. We werden overladen met kado's. Heerlijk gegeten ook. Voor het eerst in jaren stond er weer eens gehaktbrood op tafel. Mijn maag dacht na afloop een kerstdiner te hebben ingenomen. Ik ben benieuwd naar de kerst in Nieuw-Zeeland. Geen idee overigens waar we zijn, op 25 december.

Zojuist las ik op de weblog van Bibi, dat zij vanaf 17 december een paar dagen in Singapore is. Ik heb voorgesteld wat te gaan drinken, aangezien wij er dan ook zijn. Met Annechien een losvaste afspraak voor Nieuw-Zeeland gemaakt. Waar en wanneer blijft vooralsnog onduidelijk. En verder is het weer maandag. De meest gestelde vraag is nog steeds: "Hoe is het met je zwerver?" Ik heb Geert-Jan vandaag nog niet gezien...

[Zie ook: Dossier Geert-Jan]

1 Reactie(s):

Anonymous Anoniem said...

Hoi San!

Natuurlijk gaan wij wat drinken in Singapore! Tot de 17e of 18e!

Liefs, Bibi

8 december 2004 om 14:29

 

plaats een reactie

<< Home