De weblog met de positieve vibes!

10.12.04

Zuurpruim met slechte zangstem

De behoefte aan vakantie begint te dringen. Nog twee werkdagen en een dagje vrij om de laatste boodschappen te doen. De tijd tot donderdag blijkt nu al veel te kort.

Zodadelijk naar Youp van 't Hek in het 'Nieuwe Luxor'. Omdat Miriam hem zo leuk vindt, niet omdat het míjn favoriet is. Ik vind de man over het algemeen een zuurpruim met een bijzonder slechte zangstem en iets te veel moraal. Gelukkig is het Youp en niet Freek, anders had ik naar de valium gegrepen.

Morgen mijn 'geheime' Intermax-afscheid. "Prettig weekend en tot maandag," riep ik luid bij vertrek vandaag. Er werd wat besmuikt gelachen. Een week of wat geleden kwam ik er bij toeval achter, omdat iemand haar mond voorbij praatte. Sindsdien beleef ik veel genoegen aan mijn vraag: "Ben je erbij zaterdag?"

Maandagavond een afscheidsborrel bij Stads Radio Rotterdam. Het nieuwe jaar zal vooral vreemd zijn omdat er twee werkplekken tegelijk wegvallen. In fysieke zin wordt het wennen. Ik ben wat onrustig aangelegd en vlucht in het weekend of op doordeweekse avonden graag enkele uren naar het Weena of het Haringvliet.