De weblog met de positieve vibes!

11.1.05

'Geilen op zwarte negerinnen'

Half drie op dinsdagochtend. Ik kan niet meer slapen. Terwijl ik liggend op de bank langs de ruim dertig kanalen zap, hoor ik dat Miriam ook wakker is. Even later zit ik achter mijn laptop, terwijl zij de afstandbediening van mij overneemt.

"Moet je dit zien," roept ze vanaf de andere kant van de kamer. Ik strek mijn nek om te kijken wat ze bedoelt. "Cupido TV!" Op het scherm is de foto te zien van een meisje dat blijkbaar Chantal heet. Ze heeft hobby's en is romantisch aangelegd, zegt een meisjesstem.

Een uurtje later sta ik aardappelsalade te maken. Miriam struint verveeld door de kamer. Midden in de nacht en geen slaap. "Zal ik voor jou ook wat te eten maken?" Ze schudt haar hoofd. "Misschien kunnen we even je ouders bellen om te zeggen dat we thuis zijn," grap ik.

"We kunnen ook naar de verhalen van Debby, Miranda en Chantal luisteren," reageert ze. Ik kijk haar vragend aan. "Die meiden van de tv! Ik zag net dat je ook kunt geilen met zwarte negerinnen. Toen moest ik even aan jou denken! Zo'n lekkere dikke..."