De weblog met de positieve vibes!

17.1.05

Lekker naar de kapper

Mensen vragen zich af wat ik tegenwoordig doe de hele dag. Niels (V.) noemt mij inmiddels liefkozend 'Koos'. Ten onrechte, als je het mij vraagt. Negen afspraken buiten de deur deze week, de kapper vanmiddag niet meegerekend. Ik deel mijn gedachten over de multimediale toekomst en absorbeer ondertussen wat anderen erover zeggen. Daar zou best een nieuwe onderneming uit voort kunnen komen. Ik schrijf verder wat teksten en ben druk doende om na het verdwijnen van Stads Radio Rotterdam, een nieuwe radioklus te krijgen.

Alleen de huiskamer begint inmiddels iets te vervelen. Straks lekker naar de kapper!

2 Reactie(s):

Anonymous Anoniem said...

Negen afspraken en daar zit weer niet bij,
leuk hoor.
gr.
Niels z.

18 januari 2005 om 12:13

 
Anonymous Anoniem said...

Hier een comment van een inmiddels Blogloze Niels V.
De tuin is al weer voor de helft op orde, we hebben nu loodzware slate liggen. Bel Koos wel als ie weer leeg moet, heeft toch niets om handen!

18 januari 2005 om 18:50

 

plaats een reactie

<< Home