De weblog met de positieve vibes!

13.1.05

Te veel kabaal tijdens de nachtrust

De jetlag blijkt steviger dan voorzien. Elke nacht een uurtje later wakker is het schema nu. Ik kreeg een flinke uitbrander vanmorgen. Schijnbaar maak ik te veel geluid wanneer ik 's avonds naar bed ga - onder meer door mijn neus op te halen -, maar maak ik vooral ook te veel kabaal tíjdens mijn nachtrust. Ik schijn te snurken, hoewel ik daar zelf overigens nooit iets van merk. Als klap op de vuurpijl was ik vanochtend net na vijven blijkbaar net te luidruchtig, toen ik op mijn tenen de kamer binnensloop - waar Miriam van pure ellende op de bank probeerde alsnog in slaap te komen - om een glas appelsap voor mezelf in te schenken.

Verder gaat alles goed met ons. Morgen om zes uur naast mijn bed, neem ik aan.

1 Reactie(s):

Blogger Bas said...

Het wordt tijd dat je weer gaat werken Versluys!

13 januari 2005 om 22:27

 

plaats een reactie

<< Home