De weblog met de positieve vibes!

29.4.05

'Om een uur of zes bij jou'

"Hi!"
"Hé man."
"Hoe laat ben je beschikbaar?"
"Ik heb om vier uur nog een conference call. Die duurt een uurtje."
"Dan kom ik daarna wel naar Hilverdorp. Ben ik om een uur of zes bij jou."
"Hebben wij dan iets afgesproken voor vanavond?"
"Daar hebben we gisteravond over gebeld, ja."
"Meen je dat?"
"Je kan je niet meer herinneren dat we gisteren gebeld hebben? Ik vroeg: wat doe je morgenavond? Jij zei: niks. Toen stelde ik voor dat we een hapje zouden eten."
"Oh ja, daar staat me vaag iets van bij."
"Jij vroeg nog of ik jouw kant uit zou komen. En ik zei dat ik dat nog niet wist en dat ik je daar morgen over zou bellen. Nou, morgen is dus vandaag en ik bel je."
"Dan zie ik je vanavond!"
"Inderdaad."
"Hoe laat kwam je ook weer?"
"Een uur of zes."
"Mooi. Wat gaan we doen?"