De weblog met de positieve vibes!

16.6.05

Het soezige hoofd van een baby

Terwijl twee uit de kluiten gewassen mannen van slaapwinkel Van Dam ons nieuwe bed naar boven tilden, stak de benedenbuurvrouw haar hoofd om de voordeur. "Er staat hier al een paar weken een pakketje voor jullie," zei ze tegen me. Ik reageerde verbaasd. "Kijk hier staat het, het is een doos," zei de buurvrouw.

Ik pakte het voorwerp op. Flink formaat. Op de voorzijde prijkte het soezige hoofd van een baby. De bijhorende tekst luidde: 'De blije doos'. Even was ik van slag. "Is Miriam zwanger?" vroeg de buurvrouw. "Niet dat ik weet," stamelde ik terug. Toen viel mijn oog op het adres. Er stond 37C in plaats van B.

"Het is voor de derde verdieping," zei ik. De buurvrouw liep rood aan. Ik haalde enigszins opgelucht adem.

2 Reactie(s):

Anonymous Anoniem said...

Volgens mij zou jij een hele leuke vader zijn ...!

Laat je het wel even op tijd weten? Kan ik vast gaan breien ... :-)

Gr, Lyd

16 juni 2005 om 16:12

 
Blogger Bas said...

Ja... zo'n vader die er nooit is. Lijkt me erg goed voor zo'n kind.:-)

17 juni 2005 om 16:03

 

plaats een reactie

<< Home