De weblog met de positieve vibes!

10.8.05

Twee weken geschorst?

De laatste weken word ik geleefd. Nu pas realiseer ik me dat het sinds augustus vorig jaar, toen ik mijn vertrek bij Intermax aankondigde, eigenlijk relatief rustig is geweest. Inmiddels is de stress weer terug, puilt mijn agenda uit en zijn er nauwelijks nog vrije avonden.

Dat is overigens een goed teken! Er zit schot in de business. De doelen worden duidelijker en de resultaten concreter. Ik voer veel aardige gesprekken, bijvoorbeeld over merken die zelf tv zouden moeten maken en weet daarbij steeds vaker te overtuigen.

Op dit moment staat mijn werkzame leven in het teken van een grote productie over anderhalve week. Tussendoor ben ik druk met een promotiefilm voor een woningbouwvereniging en met de voorbereiding van nieuwe klussen. Veel praten. Veel regelen. Veel lachen ook overigens.

Dat ik te weinig log, moge daarbij duidelijk zijn. Voor het weekend zei Paul dat ik onderhand een rode kaart verdien. En terecht! Ben ik nu twee weken geschorst? Zou me niet slecht uitkomen...