Unox TV zendt NK Bommetje rechtstreeks uit
ROTTERDAM – Unox TV zendt op 20 augustus de finale van het NK Bommetje in Bergschenhoek rechtstreeks uit op internet. Bovendien wordt Unox hoofdsponsor van het evenement. Daarover is overeenstemming bereikt met Sportfondsen Nederland, de organisator van het NK. Het live programma van komende zaterdag vormt de aftrap van Unox TV en wordt gepresenteerd door Chiel Montagne.
Het Broodje Unox NK Bommetje sluit perfect aan bij de profilering van Unox als 'Hollandste merk van Nederland'. Wanneer de eerste uitzending succesvol blijkt, staat meer televisie in de planning. De Unox Nieuwjaarsduik op 1 januari ligt daarbij voor de hand, maar ook andere oer-Hollandse evenementen worden inmiddels in kaart gebracht.
Chiel Montagne
De uitzending van het NK Bommetje, komende zaterdag, is tussen 16.00 en 18.00 uur te zien via www.unox.tv. De presentatie is in handen van Chiel Montagne, die ooit furore maakte met het muziekprogramma 'Op Volle Toeren'. Verder schuift Jacco Verhaeren, de trainer van Olympisch zwemkampioen Pieter van den Hoogenband, als deskundige aan.
Tijdens het programma, dat live uit Bergschenhoek komt, zijn de beste bommetjesmakers van Nederland te zien. Onder hen de winnaar van vorig jaar Fred Waasdorp en Floris Duifhuysen, die als enige deelnemer een wildcard voor het evenement ontving. Verder wordt geld ingezameld voor Villa Pardoes, een vakantieverblijf in Kaatsheuvel voor kinderen met een levensbedreigende ziekte.
Voorop lopen
Brandmanager Nathalie de Vries van Unox benadrukt het belang van het tv-initiatief: "Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe manieren om onze doelgroepen te bereiken en consumenten te activeren. Televisie via internet biedt geheel nieuwe kansen voor merken. Unox wil daarin graag voorop lopen." Unox is een merk van Unilever en is bekend van verschillende vleesproducten, soepen en kantenklare Hollandse maaltijden.
De finale van het NK Bommetje wordt gehouden op zaterdag 20 augustus in Sportfondsenbad 'De Windas' in Bergschenhoek. In totaal strijden zo’n 140 deelnemers om de titel. De wedstrijd begint om 15.00 uur. Vanaf 16.00 uur zendt Unox TV de finale rechtstreeks uit via www.unox.tv. Concept en productie worden verzorgd door het Rotterdamse communicatiebureau In1 en Sander Versluys Crossmedia Producties.
0 Reactie(s):
plaats een reactie
<< Home