De weblog met de positieve vibes!

8.9.05

Fundamentalistisch atheïst

Ik ontving een SMS’je van Bas. Of ik Roel had gezien in Big Brother, dan wel woorden van gelijke strekking. En ik had hem inderdaad opgemerkt. Roel Dietvorst. Tijdens het openingsprogramma van de ultieme gluurshow werd ik direct al gebeld door mijn broer Thijs, met eenzelfde vraag. Heb je Roel gezien?

Hij stelde zichzelf in die eerste aflevering voor als 'fundamentalistisch atheïst' aan het Nederlands publiek. Miriam en ik vonden dat een mooie vondst. We lachten even hartelijk vanaf ons bankstel. Gisteren of de dag daarvoor zag ik Roel een verdrietig meisje in het Big Brother-huis troosten. Deed 'ie goed.

De Dietvorsten. Een bont gezelschap. Wout kom ik nog wel eens tegen op een zonnig terras. Zijn jongere broer gaat steeds meer op hem lijken. Hij is mijn kandidaat voor de winst. Roel rules!