De weblog met de positieve vibes!

14.9.05

Onbewaakt moment van ochtendspasme

Tijdens ANP-nieuwsleesdiensten probeer ik mijn gezondheid altijd extra goed te waarborgen. De rookpauzes en de tijd die ik doorbreng in een slecht geventileerde leescel, compenseer ik dan ook met vloeibare vitaminesubstanties die ik bij het BP-station om de hoek placht in te slaan, samen met gezonde broodjes kaas.

Zo stond er gisteren tijdens mijn ochtendshift een flesje Vitamientje, van de makers van Appelsientje op het bureau. De smaak was bosvruchten. Het sap oogde helderrood. Zo ook mijn hagelwitte t-shirt, nadat ik het flesje met een ferme zwaai over mezelf heen kieperde in een onbewaakt moment van ochtendspasme.

Het t-shirt heb ik maar weggegooid. De rest van de ochtend en middag plakten mijn polsen aan het bureau.