De weblog met de positieve vibes!

21.11.05

'Geen enkele intacte zenuw'

Mijn oom Peter woont al eeuwen in Australië. Hij mailde me dat daar de laatste dagen veel is gesproken over een Nederlander die inmiddels zowat heilig is verklaard. Zijn naam: Guus Hiddink. De man die er voor zorgde dat Australië zich plaatste voor het wereldkampioenschap voetbal in Duitsland, komend jaar.

Peter over de zenuwslopende en allesbeslissende return tegen Uruguay, die met strafschoppen werd beslist: "Er is gespeculeerd dat Hiddink waarschijnlijk geen enkele intacte zenuw in z'n lijf heeft. Op de allerengste momenten wreef hij soms één keer aan één kant van z'n neus."

1 Reactie(s):

Anonymous Anoniem said...

Sander,
Je vader vond dat na anderhalf jaar het moment gekomen was mij te melden dat je een weblog hebt. Ik hou van hem.
Gelijk maar even gekeken en ook nog gevangen door de mooie verhalen. Ik zal bij tijd en wijlen blijven bezoeken.
René Verkuylen

24 november 2005 om 11:15

 

plaats een reactie

<< Home