De weblog met de positieve vibes!

12.12.05

‘Bij vrouwen ligt dat anders'

Gesprek bij de kapper:

"Ha Jan!"
"Hallo Sander."
"Haal er maar een flink stuk vanaf hoor!"
"Gaan we doen."
"Het is weer druk in de stad vandaag."
"Ja, de marinierskapel bestaat zoveel jaar."
"O ja... En vorige week was het ook al zo druk."
"Ja, Sinterklaas. Wij hebben ook topdrukte hier."
"Gaan mensen dan bewust in december naar de kapper?"
"Jij en ik niet, natuurlijk! Maar bij vrouwen ligt dat anders."
"O ja? En in januari laten ze het dan weer lekker uitgroeien?"
"Ja. In januari blijven ze gewoon weer weg."
"Lekker detoxen in hun joggingpak. Met uitgroei..."
"Ja, zo gaat dat in deze tijd van het jaar."
"O ja..."

1 Reactie(s):

Anonymous Anoniem said...

Ik ben dan wel vrouw, maar mijdt de kapper in december juist. Het zweet breekt me altijd uit in zo'n overvolle kapperszaak met allemaal dames die hun haar voor de kerst goed willen hebben zitten. Waarom eigenlijk? En daarom zit ik met uitgroei aan het kerstdiner, en in januari ga ik lekker naar de kapper, die dan zeeën van tijd voor me heeft! Heerlijk!

15 december 2005 om 21:11

 

plaats een reactie

<< Home