De weblog met de positieve vibes!

17.9.06

Gewoon niet meer te combineren

Rennen en vliegen! Het lijkt alsof het bijna niet hectischer kan. Vrijdagochtend een vroege ANP-dienst, 's avonds Hart van Nederland, zaterdagochtend weer naar Rijswijk en 's avonds opnieuw bij SBS in Amsterdam. Morgen en overmorgen twee opnamedagen voor Grand'Italia in Apeldoorn en van woensdag tot zaterdag is het weer 'rechtstreeks vanuit onze hoofdstad'. En zo gaat het inmiddels een week of vier...

Met pijn in het hart heb ik bij het ANP laten weten dat ik de komende tijd nauwelijks beschikbaar ben. In oktober nog twee diensten en daarna ben ik in ieder geval tot het einde van het jaar niet meer ingeroosterd. Met zes uitzendingen Hart per week, is het gewoon niet meer te combineren. Ik ga de mensen missen! Dat is zeker. Want ondanks het meestal onchristelijk vroege tijdstip waarop veel ANP-diensten beginnen, ga ik er eigenlijk altijd fluitend heen.

Even afkicken dus.