De weblog met de positieve vibes!

14.11.06

Het mooiste medium dat er bestaat

Voor het eerst sinds eind 2004 ga ik weer radio maken! En ik heb er enorm veel zin in, omdat het natuurlijk het mooiste medium is dat er bestaat, omdat ik ermee ben vergroeid en omdat ik het enorm heb gemist. Natuurlijk, ik las het nieuws de afgelopen anderhalf jaar voor ANP Radio, maar da's toch anders.

Voor CITY FM volg ik zestien weken de Dommelsch 'Clash of the Coverbands', een landelijke competitie van - inderdaad - coverbands. Bas doet de productie en bij CITY ook veel vertrouwde gezichten, zoals Jean, Hans, Lydia en Roger bijvoorbeeld. Vanaf 2 december elke zaterdagavond met een herhaling de volgende dag.

1 Reactie(s):

Anonymous Anoniem said...

hmmmm zaterdagavond en radio die gemaakt is door Sander en Bas!
Ga je na de uitzending stappen in de carrousel??

14 november 2006 om 16:55

 

plaats een reactie

<< Home