De weblog met de positieve vibes!

27.12.06

Moeilijke vragen overhevelen

Een afgrijselijke rendag vandaag. Vanaf het moment dat ik uit bed kwam tot heden. Vooral het onder de douche door rennen beviel slecht vanochtend. Ik sta veel liever een half uur tot drie kwartier onder het warme water, om zo mijn weinig matineuze gemoedstoestand nog enigszins weg te spoelen. Maar daarvoor was geen tijd vandaag! Bellen, afspraken, mailen, bellen en rennen.

Ik ben druk met een online project voor de provincie Noord-Holland rond de Statenverkiezingen, dat in de eerste week van januari af moet zijn en ik kan inmiddels onthullen dat filmpjes produceren in de laatste dagen van het jaar niet meevalt. Omdat de ene helft van Nederland - al dan niet in het buitenland - vakantie houdt en de andere helft verwoedde pogingen doet om moeilijke vragen naar 2007 over te hevelen.

Op dit moment vooral gezocht: een kanariegele limo.