De weblog met de positieve vibes!

19.12.06

Redelijk onopgemerkt voorbij gegaan

Gisteren was ik jarig. Eenendertig geworden. Nieuw scheerapparaat gekregen en wat alleraardigste sms-jes. Verder is het godzijdank redelijk onopgemerkt voorbij gegaan. Ik ben niet zo van de verjaardagen. Of ik een verlanglijstje wilde maken, mailde mijn moeder vorige week. Een verlanglijstje! Ik moest er nogal om lachen. Het wordt nu een boekenbon, geloof ik. Mijn vader - die ik eergisteren aan de telefoon had - was zich überhaupt niet van enige verjaardag bewust. Zo gaat dat bij ons. Zit in de genen...

1 Reactie(s):

Anonymous Anoniem said...

haaj grote neef! naar t schijnt is je verjaardag hier ook langs ons heen gegaan... of heeft mn moeder je toch een kaartje gestuurd? ik zat notabene van de week op de wc en zag je naam op de kalender staan! ach ja... bij deze alsnog gefeliciteerd :)

groetjes van je (op 1 na kleinste geloof ik!) nichtje Hanneke

19 december 2006 om 21:43

 

plaats een reactie

<< Home