De weblog met de positieve vibes!

27.3.07

Meewarig aangestaard bij de garderobe

Aan Oxford Street zit een enorme Boots, de Britse tegenhanger van Etos. Zoals de Boots in Londen sowieso wijd verbreid is. Zelf heb ik er niet zoveel mee op, maar Miriam wordt steevast enorm enthousiast van deze keten met – wat ik voor het gemak dan maar even noem – drogisterijartikelen.

Ook in Thailand is in grotere plaatsen op iedere straathoek een Boots te vinden en de aankopen bij deze winkelketen zorgden in het verleden al meerdere malen voor stevig overgewicht op de vlucht naar huis. Hoewel dat risico nauwelijks aanwezig was afgelopen weekend – we hadden maar weinig meegenomen op de heenweg – zeulden we zondag toch een kilo of tien extra rond.

Twee grote tassen met spullen van de Boots. Ik zou niet eens kunnen vertellen wat er precies in zat. Daarentegen herinner ik me levendig hoe ik meewarig werd aangestaard toen ik de plastic tassen in bewaring gaf bij de garderobe van Tate Gallery op de zuidbank van de Thames.

Kunst en bodybutter. Rare combi.