De weblog met de positieve vibes!

19.4.07

Een extra 'mystery guest'

Eigenlijk zou ik alleen met Niels (Z.) een pizza eten. Of eigenlijk Indonesisch, want daar had ik vorige week op ingezet. Maar de Indonees was rond maandag al door Niels afgeschoten om onduidelijke redenen, waarna er een Italiaan werd ingebracht. Nieuw en voornamelijk pizza's, begreep ik uit zijn sms. Dinsdag werd onze afspraak uitgebreid met de aanwezigheid van Paul. Of ik daar bezwaar tegen had. En gisteravond rond een uur of zes werd de komst van nog een extra 'mystery guest' door Niels aangekondigd. Het bleek Asia, zijn vriendin. Prima, want ik kan het uitermate goed met haar vinden en het was lang geleden dat we elkaar voor het laatst hadden gezien.

Ik moest er wel hartelijk om lachen. Toen Niels en ik een week of wat geleden onze afspraak planden, wist ik al zeker dat we in ieder geval niet met z'n tweeën zouden zijn. In ieder geval Paul erbij, had ik bedacht. En misschien Asia. Dat was geen hogere wiskunde, maar eerder statistiek.

Leuke avond overigens, al was de Italiaan geen onverdeeld succes.

1 Reactie(s):

Anonymous Anoniem said...

ik zal de pizza 's volgende keer sneller laten uitvragen....
gr.
Niels

19 april 2007 om 13:19

 

plaats een reactie

<< Home