De weblog met de positieve vibes!

24.4.07

Een felicitatie rond mijn verjaardag

Al jarenlang ben ik trouw lid van BNN. Ik heb me laten verleiden in de tijd dat Bart de Graaff vocht voor een A-status en vind BNN nog altijd een bijzonder sympathieke club. Bovendien heb ik als lid echt het gevoel dat ik erbij hoor, want regelmatig krijg ik leuke post. Steevast een felicitatie rond mijn verjaardag bijvoorbeeld, een gezelschapsspel om de vakantie door te komen of iets leuks met de Lama's. Een paar keer per jaar is het wel raak.

Ook vandaag is er een enveloppe van BNN. Een uitnodiging voor de ledendagen en reclame voor een nieuwe serie 'Try before you die'. Inclusief een zakje gefrituurde meelwormen!

Dat had nou ook weer niet gehoeven...

1 Reactie(s):

Anonymous Anoniem said...

Ewwwww ... die kreeg ik ook gisteren!!!

Maar wel weer leuk om een geintje mee uit te halen tijdens de lunch ... :-)

Lyd

25 april 2007 om 17:20

 

plaats een reactie

<< Home