De weblog met de positieve vibes!

26.4.07

Poedelnaakt met een zwoele blik

Ik was even op bezoek bij IN10. Social call. En ik had briefpapier nodig, dat nog steeds op de Veerhaven ligt. Iets dat stamt uit de tijd dat ik daar een soort van kantoor hield. Arno was er. Hartelijke lach zoals altijd, stevige handdruk.

Hij praatte me even bij over wat actuele projecten, terwijl ik iets onderuitgezakt geïnteresseerd luisterde. Arno's bureau – meer een uit de kluiten gewassen tafel overigens – lag bezaaid met papier en tijdschriften. Halverwege zijn verhaal werd mijn aandacht getrokken door een advertentie op de achterkant van een glossy, die vlak voor me lag.

Terwijl Arno onverminderd wervend vertelde, pakte ik vrijwel achteloos het tijdschrift op, bestudeerde de advertentie van iets dichterbij en draaide het blad vervolgens, om te zien wat ik eigenlijk in handen had.

Het bleek een Playboy. Op zich al een geweldige constatering in een kantooromgeving, maar toen ik de cover beter bekeek werd het nog mooier. "Hé die ken ik," riep ik uit. Het was de Vlaamse Tessa die me poedelnaakt opnam met een zwoele blik. Meteen was het ook duidelijk waarom de Playboy er überhaupt lag. Een referentie aan ons recente Sloggi-project.

Toch even bladeren natuurlijk...

N.B. De Sloggi Billboard Director is nu al een geweldig succes! Twee weken na de lancering zijn de bezoekers nauwelijks nog te tellen. Test 'm zelf! En als je er toch bent, peil dan Tessa's reactie op het woord 'doggystyle'...