De weblog met de positieve vibes!

22.5.07

Acuut gevalletje Korsakov

Bas had allemaal vette roddels. Er was in ieder geval één verhaal bij dat echt de moeite waard was. Maar ik loop me sinds ik vanochtend om kwart voor vijf wakker schoot – ik verving een zieke Hans op CITY FM – suf te peinzen over de vraag waar we het in vredesnaam over hebben gehad gisteravond.

Acuut gevalletje Korsakov, terwijl ik écht alleen maar cola heb gedronken...

4 Reactie(s):

Blogger Bas said...

de 'rent-a-friend'-affaire bij multilul, mijn moeder die vroeger uitging met een tegenwoordig vermeende topcrimineel, en nog iets... maar dat ben ik ook ff kwijt. die verdomde cola ook..

28 mei 2007 om 13:34

 
Blogger Rolf van Oostrum said...

Zo had ik laatst een heel apart gevalletje van Korsakov. Ik was een gebeurtenis van de vorige avond niet vergeten, maar ik plaatste het in een volledig verkeerd tijdsslot. Ik was er heilig van overtuigd dat het betreffende drie weken eerder was. Mijn altijd nuchtere vriendin die mij naar huis reed wist mij echter te vertellen dat het toch echt die dag ervoor was. Ik zeg 'vertellen' want ze kon mij er niet van overtuigen. Tja, wie heeft er gelijk. Mijn nuchtere vriendin of ik die aardig wat 'colaatjes' op had.

Alles Versluys?

29 mei 2007 om 15:44

 
Anonymous Anoniem said...

Over vette roddels gesproken...ik weet nu echt uit betrouwbare bron wat jij over mij weet. En dat was niks naars wat ik had gezegd. En het ging trouwens over jou. Collega's werden gek van me vandaag omdat ik daar nog mee bezig was. Maar dan moet je me ook niet zo op de kast jagen Sander Versluys!

18 juni 2007 om 22:18

 
Anonymous Anoniem said...

gevalletje Korsakov......Sander kan zijn eigen blog niet meer vinden!!

20 juni 2007 om 22:09

 

plaats een reactie

<< Home