De weblog met de positieve vibes!

29.6.07

Structureel te weinig slaap

Asperges gegeten net, bij mijn vader en Marleen. Lekker, en dat terwijl ik helemaal niet zo van asperges houd. Mijn Australische oom Peter en zijn vrouw Jetty waren er, vanochtend aangekomen uit Israƫl, waar ze enkele maanden per jaar wonen. Jetty doorgaans overigens wat langer dan Peter.

Het was de afsluiting van een inspannende week, met structureel te weinig slaap en extreem lange werkdagen. Heb me vastgebeten in een project voor KPMG, dat de voorbije periode alleen maar in omvang is toegenomen. En dat terwijl de opleverdatum nog steeds dezelfde is. Maar het is tegelijk een droomklus.

De afgelopen dagen heb ik gedraaid in Brussel en Amstelveen. Komende week staan opnieuw Brussel, maar ook Istanbul en New York op het programma, terwijl vanochtend ook in Hong Kong een ploeg aan de slag was. Helaas kon ik daar zelf niet bij zijn, omdat de agenda het eenvoudig niet toeliet.

Dit weekend tapes spotten. Net als vorig weekend overigens. Vierkante ogen. Nog een dikke twee weken tot de finish...