De weblog met de positieve vibes!

2.7.07

Pure lichaamseigen adrenaline

Terwijl ik door mijn agenda blader, zie ik dat het alweer drie weken duurt inmiddels. Drie weken pezen, doorhalen, racen. Nauwelijks slapen, functioneren op basis van pure lichaamseigen adrenaline. Het hele weekend tapes gespot, zondag nog een paar uur met Chantal zitten schaven aan acht chroma-clips. Gisteravond om half één thuis na een late Hart, vanochtend om negen uur in de set om editor Jan-Kees te briefen en vanmiddag door naar Brussel om nog wat quotes te halen, met cameraman Jesse en visagiste Suzanne. Mijn - inmiddels - favoriete fotograaf Roel was er ook.

Ik ben nog niet gepakt voor de komende dagen en dat terwijl ik om negen uur alweer op Schiphol moet zijn. Morgen eerst met Jesse naar Istanbul en woensdag door naar New York. De afgelopen dagen werd ik bijkans gek van het gedoe met formulieren en aansprakelijkheidsverzekeringen die – vooral in de VS – nodig zijn om überhaupt met een camera op straat te mogen verschijnen. Maar het is onder controle. Vanmiddag in de auto – onderweg naar Brussel – even een extra uurtje slaap gepakt. Sorry Suzanne, dat ik een beetje 'moody' was. De vibes zijn inmiddels weer ok!

De komende dagen moet ik overigens zelf poederen. Gelukkig heb ik een spoedcursusje gehad...