De weblog met de positieve vibes!

19.8.07

Een gigantisch complex

Het ANP betrekt dit weekend een nieuw pand in Rijswijk. Maar de radioredactie verhuist nog even niet mee en is tijdelijk ondergebracht bij de ANWB in Den Haag. De inleescellen zijn namelijk pas over een maand klaar en het oude pand aan de Handelskade wordt ondertussen al betrokken door een nieuwe huurder.

En zo bevind ik mij vandaag aan de Wassenaarseweg om het nieuws te lezen voor BNR. Alwaar ik mij verbaas over de enorme behuizing van de Algemene Nederlandse Wielrijders Bond. Wat een gigantisch complex! En wat grappig om de filelezers aan het werk te zien, verspreid over maar liefst negen cellen.

Het meest opvallend is echter de bewegwijzering. Die is bij de ANWB dik in orde! Er staan hier op het terrein meer borden dan langs de hele A2. Ik heb mijn oog overigens laten vallen op een rondslingerend exemplaar waarop heel groot A4/E19 staat. Leuk voor op het toilet, zo leek me.

Misschien dat ik me toch maar even in moet houden...

1 Reactie(s):

Blogger Unknown said...

Ja, dat bord...Ik zat er ook al op te azen.
Maar als je goed zoekt is er wel meer interessants daar.
Heb je ook in het Skyhokje gezeten? Ik wel en heb het meteen omgedoopt tot mijn eigen skybox. (zie http://blogger.xs4all.nl/dilanus/archive/2007/08/19/281131.aspx).
O ja, ik was vorige week nog bij je baas City FM. Da's pas een leuk pand, en geen gedoe met pasjes!
Groeten van Di-Lan

22 augustus 2007 om 13:28

 

plaats een reactie

<< Home