De weblog met de positieve vibes!

1.8.07

Irritante teringbeesten

Daar sta je dan. In je blote kont. Met een tijdschrift als wapen en de lichten voluit. Op zoek naar die hoogst irritante teringbeesten die me soms tot absolute waanzin drijven. Na vijf minuten heb ik er drie te pakken. Van een vierde is het lot ongewis. Ik heb het idee dat ik 'm uit de lucht sla, maar ben niet helemaal zeker. Dit zal het wel zijn, concludeer ik na een laatste inspectie. Om vervolgens de lichten uit te draaien, in bed te kruipen, weg te dommelen en vijftien minuten later opnieuw te worden gewekt.

Het is die hoge zoemtoon die me gek maakt. Niet het idee dat ze me leegzuigen. Als ze in stilte zouden eten, had ik er geen problemen mee!

1 Reactie(s):

Blogger Chantal Straver said...

Daar heb ik nou ook altijd last van!! Sta ik midden in de nacht met mijn slipper te zwaaien...

17 augustus 2007 om 15:39

 

plaats een reactie

<< Home