De weblog met de positieve vibes!

29.8.07

'Leco komt weer deze kant op'

"Hallo meid! Wat heerlijk dat je belt!"
(...)
"Nou het is nog best laat geworden. Maar het was ook wel heel erg gezellig. Ja hoor! Op het laatst kwamen Jamai en Ron nog. Dat was zo leuk! Ja, echt heel gezellig. En ik liep die Alex nog tegen het lijf. Hij zegt: zo Rotterdamse straatkat, wat doe jij hier? Hahaha, ik moest zo lachen."
(...)
Ik ging denk ik pas half twee weer eens op huis aan ging. En toen de volgende morgen gelijk met Chantal naar de Uitmarkt. Nou ja, niet heel erg vroeg, maar toch om een uur of tien."
(...)
"Ja, Mart Visser zag er prachtig uit! Ik was er echt heel blij mee!"
(...)
"Ik ben nu op weg naar de Beau Monde. We hebben een bespreking voor vijf producties."
(...)
"Een hoop leuke dingen, schat! Maar het is ook wel druk hoor. Ik loop op m'n tenen! Want binnenkort heb ik ook weer Caroline. Die doet 1 tegen 100. Ik zal blij zijn als Patricia volgende week begint. Dat ik wat ondersteuning heb. Want Leco komt ook weer deze kant op. Die is over twee weken hier. En ik werd nog gebeld door Rob, da's een vriend van Leco, of we een hapje gingen eten. Maar waar moeten we heen, meid? Ik zou niet eens weten waar ik heen moet! Waar zijn wij nou de laatste keer geweest?"
(...)
"Daar kan ik die Rob niet mee naartoe nemen! Nou goed, dat vogel ik dan nog wel uit. Komt allemaal goed, wijfie!"
(...)
"Schat, ik ook! Dus laten we maar even bellen!"
(...)
"Ja hoor! Dan gaan we een hapje eten, meid! Is goed! Doei, doei!"

De trein richting Amsterdam reed net station Heemstede-Aerdenhout binnen.