De weblog met de positieve vibes!

13.8.07

Onbetrouwbare omroepberichten

Er was een stroomstoring. Maar waar de problemen zich precies voordeden, bleef een raadsel. Afwisselend was er sprake van Amsterdam Sloterdijk en Leiden. Uiteindelijk maakte het weinig uit, het treinverkeer lag op z'n gat. Terwijl ik in alle rust – de hectiek negerend – maar een krantje ging kopen en een broodje kroket, renden grote groepen steeds radelozer ogende reizigers heen en weer tussen de verschillende perrons, op aanwijzing van volstrekt onbetrouwbare omroepberichten. Na een dik uur was de ergste chaos voorbij en had ik mijn krant uit.

Zodadelijk de ochtendshow op CITY FM. Ik ben tot en met volgende week woensdag de klos, maar realiseer me tegelijk dat er niets mooiers is dan met je brakke hoofd en een broodje kroket dat alsnog wat zwaar op de maag ligt, lekker plaatjes te draaien...