De weblog met de positieve vibes!

2.10.07

Een saaie kantoorbaan

Opstaan in z'n algemeenheid zal wel nooit wennen, laat staan om tien voor half vijf. Ook vanmorgen had ik weer verschrikkelijke medelijden met mezelf, terwijl ik onder de douche heel even verlangde naar een saaie kantoorbaan van negen tot vijf. Ik doe weer een paar dagen de ochtendshow op CITY FM. En zodra ik er maar bén, is het heerlijk.

Bovendien kan ik tegenwoordig zwaaien naar mijn ANP-radiocollega's, die afgelopen weekend het nieuwe pand hier vlak achter hebben betrokken. En dat geeft toch een extra dimensie aan mijn verblijf in de Rijswijkse Plaspoelpolder. Alleen zwaaien ze nog niet terug...

1 Reactie(s):

Anonymous Anoniem said...

Waar heb je het in godsnaam over?

13 mei 2009 om 16:33

 

plaats een reactie

<< Home